Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1001613

Zašto volim svirati? Individualni tečaj sviranja kao izvanškolska aktivnost


Šulentić Begić, Jasna; Begić, Amir
Zašto volim svirati? Individualni tečaj sviranja kao izvanškolska aktivnost // Međunarodna znanstvena konferencija DIDAKTIČKI IZAZOVI III: didaktička retrospektiva i perspektiva KAMO I KAKO DALJE? International Conference DIDACTIC CHALLENGES III: Didactic Retrospective and Perspective WHERE/HOW DO WE GO FROM HERE? - knjiga sažetaka / Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela ; Huljev, Antonija (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 132-133 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


Naslov
Zašto volim svirati? Individualni tečaj sviranja kao izvanškolska aktivnost
(Why do i like to play instruments? Individual course on instrument playing as an after-school activity)

Autori
Šulentić Begić, Jasna ; Begić, Amir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Međunarodna znanstvena konferencija DIDAKTIČKI IZAZOVI III: didaktička retrospektiva i perspektiva KAMO I KAKO DALJE? International Conference DIDACTIC CHALLENGES III: Didactic Retrospective and Perspective WHERE/HOW DO WE GO FROM HERE? - knjiga sažetaka / Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela ; Huljev, Antonija - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019, 132-133

ISBN
978-953-6965-82-3

Skup
Međunarodna znanstvena konferencija Didaktički izazovi III: didaktička retrospektiva i perspektiva KAMO I KAKO DALJE?

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 16-17.05.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Izvanškolska aktivnost, sviranje, individualni tečaj, stavovi učenika
(After-school activity, playing instruments, individual course, student attitudes)

Sažetak
Osim u glazbenoj školi djeca mogu naučiti svirati instrument i u raznim centrima, radionicama, udrugama i sl. koji nude individualne tečajeve sviranja različitih instrumenata. Na tečajeve se u pravilu primaju svi prijavljeni polaznici bez provođenja prijamnoga ispita kojim se provjeravaju glazbene sposobnosti. Tečajevi su prilagođeni učeniku, njegovim sposobnostima i interesima, manjoj ili većoj brzini svladavanja nastavnih sadržaja te glazbenih znanja i vještina. Suvremene znanstvene spoznaje ukazuju na to da glazbene aktivnosti, posebice sviranje, donose brojne prednosti: pospješuju učenje, fizičko i psihičko zdravlje, koordinaciju i motoriku, socijalne vještine i samopouzdanje. Također, sviranje instrumenta doprinosi boljoj organizaciji vremena, koncentraciji te uspješnom prevladavanju napetosti i stresa. U okviru ovoga rada provedeno je istraživanje, tj. anketiranjem su obuhvaćeni polaznici Centra za glazbenu poduku Akord u Osijeku. Ovim se istraživanjem željelo saznati u odnosu na ispitivane varijable (spol, dob, godina sviranja) zbog čega se ispitanici upisuju na tečaj sviranja, kako se osjećaju dok sviraju i zašto, koju vrstu glazbe najradije sviraju, smatraju li da sviranje utječe na njihovu sposobnost učenja, koncentraciju, organizaciju vremena, emocije, socijalne vještine i samopouzdanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove
Umjetnička akademija, Osijek