Strateški menadžment u uvjetima globalizacije poslovanja (CROSBI ID 264902)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Perkov, Davor ; Gregurić-Bajza, Ninoslav ; Perkov, Matej
hrvatski
Strateški menadžment u uvjetima globalizacije poslovanja
U ovome radu se analiziraju teorijske postavke globalizacije i globalnog strateškog menadžmenta, te načini kako internacionalna ili globalna strategija rasta poslovnih organizacija utječe na tržišnu poziciju, odnosno na neutraliziranje rizika koji proizlaze iz takvih ključnih odluka. Brojne promjene u različitim područjima, a posebice u ekonomiji zadnjih desetljeća, u izravnoj su povezanosti s procesom globalizacije. Cilj ovoga rada je istražiti pojam, značenje, osobitosti, pojavne oblike i multidimenzionalne utjecaje globalnog strateškog menadžmenta na poslovne organizacije i ekonomske zakonitosti koje posljedično ubrzano mijenjaju svoje značenje i sadržaj. Istraživačka hipoteza je da uspjeh globalne razvojne strategije poslovne organizacije zavisi o stupnju uvažavanja regionalnih specifičnosti, te političkih, kulturnih, društvenih i ekonomskih razlika između pojedinih zemalja.
strategija, globalni strateški menadžment, internacionalna i globalna strategija, Toyota, IKEA
nije evidentirano
engleski
Strategic management in globalization of business
nije evidentirano
strategy, global strategic management, international and global strategy, Toyota, IKEA
nije evidentirano