Posebnosti odnosa s javnošću u javnome sektoru – primjer Hrvatskoga zavoda za zapošljavanje (CROSBI ID 676140)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Lacković, Stjepan ; Šiklić, Mirjana
hrvatski
Posebnosti odnosa s javnošću u javnome sektoru – primjer Hrvatskoga zavoda za zapošljavanje
U ovome radu bavimo se specifičnostima odnosa s javnošću u javnome sektoru. Naime, o odnosima s javnošću najčešće se piše u kontekstu važnosti te djelatnosti u komercijalnome sektoru. Još od vremena Edwarda Bernaysa odnosi s javnošću razvili su do savršenstva svoje komunikacijske tehnike i strategije kojima uspješno ostvaruju ciljeve i interese svojih organizacija, te danas vjerojatno ne po- stoji relevantnija komercijalna kompanija koja nema svoj odjel za odnose s javnošću. Međutim, djelatnost odnosa s javnošću igra važnu ulogu i u javnome sektoru iako se ciljevi i interesi javnih institucija poprilično razlikuju od onih u privatnome sektoru. Upravo je to razlikovanje središnji dio našega rada. Krajnji cilj odnosa s javnošću u komercijalnome sektoru jest prodaja proizvoda i financijska dobit kompanije, dok je krajnji cilj odnosa s javnošću u javnome sektoru izgradnja povjerenja između institucije i njezinih korisnika te dobrobit samih korisnika. Konkretnije, u prvome slučaju potencijalnim korisnicima pristupa se isključivo kao potrošačima, dok im se u drugome slučaju pristupa kao osobama čije zahtjeve i probleme treba riješiti. Da je to razlikovanje utemeljeno, pokazat ćemo na primjeru Hrvatskoga zavoda za zapošljava- nje. U radu ćemo prvo analizirati djelatnosti Odjela za odnose s javnošću Zavoda, i to online komunikaciju Zavoda s korisnicima, te pokazati da je ona ponajprije usmjerena zadovoljavanju potreba korisnika. Konačno, pokazat ćemo da se djelatnosti odnosa s javnošću u ta dva sektora razlikuju i prema njihovu odnosu s medijima, za što ćemo se poslužiti intervjuima s predstavnicima medija.
odnosi s javnošću, javni sektor, privatni sektor, mediji, Hrvatski zavod za zapošljavanje
nije evidentirano
engleski
Specific Qualities of Public Relations in Public Sector – Case of Croatian Employment Institute
nije evidentirano
public relations, public sector, private sector, media, Croatian Employment Institute
nije evidentirano
Podaci o prilogu
460-470.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Menadžment
Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko ; Popović, Goran ; Šimurina, Mile
Zaprešić: Veleučilište Baltazar Zaprešić
978-953-7670-99-3
Podaci o skupu
Znanstveno - stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem 'Menadžment'
predavanje
06.06.2014-07.06.2014
Zagreb, Hrvatska