Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Posebnosti odnosa s javnošću u javnome sektoru – primjer Hrvatskoga zavoda za zapošljavanje (CROSBI ID 676140)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Lacković, Stjepan ; Šiklić, Mirjana Posebnosti odnosa s javnošću u javnome sektoru – primjer Hrvatskoga zavoda za zapošljavanje // Menadžment / Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko et al. (ur.). Zaprešić: Veleučilište Baltazar Zaprešić, 2014. str. 460-470

Podaci o odgovornosti

Lacković, Stjepan ; Šiklić, Mirjana

hrvatski

Posebnosti odnosa s javnošću u javnome sektoru – primjer Hrvatskoga zavoda za zapošljavanje

U ovome radu bavimo se specifičnostima odnosa s javnošću u javnome sektoru. Naime, o odnosima s javnošću najčešće se piše u kontekstu važnosti te djelatnosti u komercijalnome sektoru. Još od vremena Edwarda Bernaysa odnosi s javnošću razvili su do savršenstva svoje komunikacijske tehnike i strategije kojima uspješno ostvaruju ciljeve i interese svojih organizacija, te danas vjerojatno ne po- stoji relevantnija komercijalna kompanija koja nema svoj odjel za odnose s javnošću. Međutim, djelatnost odnosa s javnošću igra važnu ulogu i u javnome sektoru iako se ciljevi i interesi javnih institucija poprilično razlikuju od onih u privatnome sektoru. Upravo je to razlikovanje središnji dio našega rada. Krajnji cilj odnosa s javnošću u komercijalnome sektoru jest prodaja proizvoda i financijska dobit kompanije, dok je krajnji cilj odnosa s javnošću u javnome sektoru izgradnja povjerenja između institucije i njezinih korisnika te dobrobit samih korisnika. Konkretnije, u prvome slučaju potencijalnim korisnicima pristupa se isključivo kao potrošačima, dok im se u drugome slučaju pristupa kao osobama čije zahtjeve i probleme treba riješiti. Da je to razlikovanje utemeljeno, pokazat ćemo na primjeru Hrvatskoga zavoda za zapošljava- nje. U radu ćemo prvo analizirati djelatnosti Odjela za odnose s javnošću Zavoda, i to online komunikaciju Zavoda s korisnicima, te pokazati da je ona ponajprije usmjerena zadovoljavanju potreba korisnika. Konačno, pokazat ćemo da se djelatnosti odnosa s javnošću u ta dva sektora razlikuju i prema njihovu odnosu s medijima, za što ćemo se poslužiti intervjuima s predstavnicima medija.

odnosi s javnošću, javni sektor, privatni sektor, mediji, Hrvatski zavod za zapošljavanje

nije evidentirano

engleski

Specific Qualities of Public Relations in Public Sector – Case of Croatian Employment Institute

nije evidentirano

public relations, public sector, private sector, media, Croatian Employment Institute

nije evidentirano

Podaci o prilogu

460-470.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Menadžment

Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko ; Popović, Goran ; Šimurina, Mile

Zaprešić: Veleučilište Baltazar Zaprešić

978-953-7670-99-3

Podaci o skupu

Znanstveno - stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem 'Menadžment'

predavanje

06.06.2014-07.06.2014

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti