Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1000889

Posebnosti odnosa s javnošću u javnome sektoru – primjer Hrvatskoga zavoda za zapošljavanje


Lacković, Stjepan; Šiklić, Mirjana
Posebnosti odnosa s javnošću u javnome sektoru – primjer Hrvatskoga zavoda za zapošljavanje // Menadžment / Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko ; Popović, Goran ; Šimurina, Mile (ur.).
Zaprešić: Visoka škola za poslovanje i upravljanje s pravom javnosti, 2014. str. 460-470 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1000889 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Posebnosti odnosa s javnošću u javnome sektoru – primjer Hrvatskoga zavoda za zapošljavanje
(Specific Qualities of Public Relations in Public Sector – Case of Croatian Employment Institute)

Autori
Lacković, Stjepan ; Šiklić, Mirjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Menadžment / Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko ; Popović, Goran ; Šimurina, Mile - Zaprešić : Visoka škola za poslovanje i upravljanje s pravom javnosti, 2014, 460-470

ISBN
978-953-7670-99-3

Skup
Znanstveno - stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem 'Menadžment'

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06-07.06. 2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
odnosi s javnošću, javni sektor, privatni sektor, mediji, Hrvatski zavod za zapošljavanje
(public relations, public sector, private sector, media, Croatian Employment Institute)

Sažetak
U ovome radu bavimo se specifičnostima odnosa s javnošću u javnome sektoru. Naime, o odnosima s javnošću najčešće se piše u kontekstu važnosti te djelatnosti u komercijalnome sektoru. Još od vremena Edwarda Bernaysa odnosi s javnošću razvili su do savršenstva svoje komunikacijske tehnike i strategije kojima uspješno ostvaruju ciljeve i interese svojih organizacija, te danas vjerojatno ne po- stoji relevantnija komercijalna kompanija koja nema svoj odjel za odnose s javnošću. Međutim, djelatnost odnosa s javnošću igra važnu ulogu i u javnome sektoru iako se ciljevi i interesi javnih institucija poprilično razlikuju od onih u privatnome sektoru. Upravo je to razlikovanje središnji dio našega rada. Krajnji cilj odnosa s javnošću u komercijalnome sektoru jest prodaja proizvoda i financijska dobit kompanije, dok je krajnji cilj odnosa s javnošću u javnome sektoru izgradnja povjerenja između institucije i njezinih korisnika te dobrobit samih korisnika. Konkretnije, u prvome slučaju potencijalnim korisnicima pristupa se isključivo kao potrošačima, dok im se u drugome slučaju pristupa kao osobama čije zahtjeve i probleme treba riješiti. Da je to razlikovanje utemeljeno, pokazat ćemo na primjeru Hrvatskoga zavoda za zapošljava- nje. U radu ćemo prvo analizirati djelatnosti Odjela za odnose s javnošću Zavoda, i to online komunikaciju Zavoda s korisnicima, te pokazati da je ona ponajprije usmjerena zadovoljavanju potreba korisnika. Konačno, pokazat ćemo da se djelatnosti odnosa s javnošću u ta dva sektora razlikuju i prema njihovu odnosu s medijima, za što ćemo se poslužiti intervjuima s predstavnicima medija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić

Profili:

Avatar Url Stjepan Lacković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lacković, Stjepan; Šiklić, Mirjana
Posebnosti odnosa s javnošću u javnome sektoru – primjer Hrvatskoga zavoda za zapošljavanje // Menadžment / Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko ; Popović, Goran ; Šimurina, Mile (ur.).
Zaprešić: Visoka škola za poslovanje i upravljanje s pravom javnosti, 2014. str. 460-470 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Lacković, S. & Šiklić, M. (2014) Posebnosti odnosa s javnošću u javnome sektoru – primjer Hrvatskoga zavoda za zapošljavanje. U: Barilović, Z., Jurina, M., Morović, V., Popović, G. & Šimurina, M. (ur.)Menadžment.
@article{article, author = {Lackovi\'{c}, Stjepan and \v{S}ikli\'{c}, Mirjana}, year = {2014}, pages = {460-470}, keywords = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, javni sektor, privatni sektor, mediji, Hrvatski zavod za zapo\v{s}ljavanje}, isbn = {978-953-7670-99-3}, title = {Posebnosti odnosa s javno\v{s}\'{c}u u javnome sektoru – primjer Hrvatskoga zavoda za zapo\v{s}ljavanje}, keyword = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, javni sektor, privatni sektor, mediji, Hrvatski zavod za zapo\v{s}ljavanje}, publisher = {Visoka \v{s}kola za poslovanje i upravljanje s pravom javnosti}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Lackovi\'{c}, Stjepan and \v{S}ikli\'{c}, Mirjana}, year = {2014}, pages = {460-470}, keywords = {public relations, public sector, private sector, media, Croatian Employment Institute}, isbn = {978-953-7670-99-3}, title = {Specific Qualities of Public Relations in Public Sector – Case of Croatian Employment Institute}, keyword = {public relations, public sector, private sector, media, Croatian Employment Institute}, publisher = {Visoka \v{s}kola za poslovanje i upravljanje s pravom javnosti}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font