Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Proizvodi koji pričaju priče - moć naracije u persuaziji (CROSBI ID 676139)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Lacković, Stjepan ; Oremović, Arsen ; Maloča, Ivan Proizvodi koji pričaju priče - moć naracije u persuaziji // Menadžment / Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko et al. (ur.). Zaprešić: Veleučilište Baltazar Zaprešić, 2014. str. 471-480

Podaci o odgovornosti

Lacković, Stjepan ; Oremović, Arsen ; Maloča, Ivan

hrvatski

Proizvodi koji pričaju priče - moć naracije u persuaziji

U ovome radu bavimo se narativnom teorijom persuazije i njezinom pri- mjenjivošću u suvremenome svijetu oglašavanja. Ta teorija kreće od antropološkoga polazišta koje tvrdi da ljudi upravo preko priča najbolje upijaju poruke koje su im oda- slane te da je njihovo shvaćanje realnosti oblikovano raznim subjektivnim narativima. Iz toga polazišta slijedi teza da persuazija nije toliko racionalan koliko emocionalan proces čiji se uspjeh temelji na kvalitetnome pričanju priča. Prema tome, najutjecajnija ili najpersuazivnija poruka nije ona koja se temelji na racionalnim činjenicama, nego na narativu koji će suptilno apelirati na naše vrijednosti, emocije i estetske preferen- cije. Dakle, pretpostavka je da će upravo dobro ispričana priča o nekome „proizvodu“ utjecati na našu odluku da kupimo određeni komad odjeće, posjetimo neku turističku destinaciju ili glasujemo za određenoga političkog kandidata. Ubrzanim razvojem AV industrije u oglašavanju, povećavaju se i mogućnosti kvalitetnijega i efektivnijega plastičnog oblikovanja poruka kroz priče. Proporcionalno s tim novim trendovima u oglašavanju, raste i potreba za komunikacijskim stručnjacima koji će posjedovati znanja i vještine da kreiraju priču (scenarij) koja će u moru drugih poruka pronaći put do „srca“ potrošača. Nakon što u radu objasnimo važnost narativnoga pristupa u suvremenome oglašavanju, dat ćemo i preporuke za izvođenje nastave iz kreativnoga pisanja scenarija na studijskim programima koji obrazuju komunikacijske stručnjake.

AV industrija, narativna paradigma, marketing, persuazija, pisanje scenarija

nije evidentirano

engleski

Products which tell stories – power of narration in persuasion

nije evidentirano

AV industry, narrative paradigm, marketing, persuasion, scenario writing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

471-480.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Menadžment

Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko ; Popović, Goran ; Šimurina, Mile

Zaprešić: Veleučilište Baltazar Zaprešić

978-953-7670-99-3

Podaci o skupu

Znanstveno - stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem 'Menadžment'

predavanje

06.06.2014-07.06.2014

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti