Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjer integracije tehnologije u obrazovanju učitelja engleskoga jezika – akcijsko istraživanje (CROSBI ID 676097)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Cindrić, Ivana ; Gregurić, Marko Primjer integracije tehnologije u obrazovanju učitelja engleskoga jezika – akcijsko istraživanje // Suodnos metodičke teorije i prakse / Kolar Billege, Martina ; Cvikić, Lidija (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 12-18

Podaci o odgovornosti

Cindrić, Ivana ; Gregurić, Marko

hrvatski

Primjer integracije tehnologije u obrazovanju učitelja engleskoga jezika – akcijsko istraživanje

Pstoji način na koji studenti, budući učitelji, mogu steći znanje o radu s tehnologijom, istovremeno usvajajući sadržaj i razvijajući pedagoško znanje. Autori će na primjeru akcijskoga istraživanja pokazati kako se TPACK model učinkovito može integrirati i u visoko obrazovanje.

Integracija ; obrazovanje ; tehnologija ; obrazovanje ; učitelji engleskoga jezika

nije evidentirano

engleski

Integration of technology in primary English language teacher education - an action research

nije evidentirano

Integration ; education ; technology ; English language teacher education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

12-18.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Suodnos metodičke teorije i prakse

Kolar Billege, Martina ; Cvikić, Lidija

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-8115-59-2

Podaci o skupu

Stručno-znanstveni skup metodičara, teoretičara i praktičara, mentora u vježbaonicama studentima Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu - Metodička teorija i praksa u suvremenom odgojno- obrazovnom kontekstu

pozvano predavanje

13.03.2019-13.03.2019

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Pedagogija

Poveznice