Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje informacijama i znanjem u funkciji marketinga financijskih institucija (CROSBI ID 426563)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Tutek, Natalia Upravljanje informacijama i znanjem u funkciji marketinga financijskih institucija / Afrić, Vjekoslav ; Palić, Mirko (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2018

Podaci o odgovornosti

Tutek, Natalia

Afrić, Vjekoslav ; Palić, Mirko

hrvatski

Upravljanje informacijama i znanjem u funkciji marketinga financijskih institucija

Koncept poslovne inteligencije podrazumijeva proces prikupljanja raspoloživih internih i eksternih podataka te njihovu pretvorbu u kvalitetne informacije koje služe kao pomoć menadžerima pri donošenju poslovnih odluka, tako i marketinških odluka. Samo pomoću dobro organiziranih informacija menadžeri mogu donositi prave poslovne odluke, a institucije mogu pravovremeno reagirati na tržišne promjene. Uspješno upravljanje informacijama je izuzetno važno za svaku organizaciju, a ovdje će biti naglasak na važnost u funkciji marketinga. Financijske institucije koje ţele nastaviti uspješno poslovati pored tolikog broja konkurenata na trţištu moraju prionuti na vaţan i nimalo jednostavan zadatak, uspješno upravljanje informacijama i znanjem. U kvalitetne proizvode ugrađuje se sve više znanja o korisnicima, koje dodaje vrijednost novom proizvodu. Da bi financijska institucija došla do znanja o korisnicima potrebno je prikupiti podatke odnosno istraţiti tržište, iskoristiti i upravljati informacijama te donijeti prave odluke. Uspješne organizacije stoga prilikom kreiranja svoje strategije analiziraju i utvrĎuju elemente koji bitno pridonose stvaranju konkurentske prednosti i osiguranju dugoročnog rasta i razvitka. U situaciji kada ponuda na trţištu značajno nadmašuje potraţnju, u uvjetima dinamičnog i turbulentnog poslovnog okruţenja te konkurencije, raste potreba za učinkovitijim upravljanjem i donošenjem pravih odluka u pravo vrijeme. Da bi opstale u tom okruţenju, organizacijama nije dovoljno da su prosječne, moraju teţiti samom vrhu i poslovnoj izvrsnosti, a potrebno je znati kako opstati u takvom okruţenju, kako pripremati planove i temeljem njih donositi uspješne poslovne odluke. Stoga je u empirijskom dijelu rada razvijen i prikazan Model koji objašnjava ulogu i vaţnost organiziranih informacija kao preduvjeta za uspješno ostvarenje marketinške strategije i konkurentnosti na tršištu.

upravljanje informacijama ; upravljanje znanjem ; marketing financijskih institucija ; razvoj novih proizvoda ; marketing banaka ; marketing u osiguranju

nije evidentirano

engleski

Information and knowledge management in the function of marketing of financial institutions

nije evidentirano

information management ; knowledge management ; marketing of financial institutions ; development of new products ; bank marketing ; insurance marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

160

11.01.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija