Mjerna ljestvica za mjerenje tržišne vrijednosti zemlje porijekla (CROSBI ID 264563)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Rajh, Edo
hrvatski
Mjerna ljestvica za mjerenje tržišne vrijednosti zemlje porijekla
Tržišna vrijednost zemlje porijekla je agregatni koncept koji kombinira dva zasebna teorijska koncepta – tržišnu vrijednost marke i zemlju porijekla. Cilj rada je razviti i testirati mjernu ljestvicu za mjerenje tržišne vrijednosti zemlje porijekla. U radu je analizirana psihometrijska adekvatnost mjerne ljestvice te je procijenjena njezina pouzdanost, konvergentna i diskriminantna valjanost, te dimenzionalnost. Podaci su analizirani izračunom Cronbachovog alfa koeficijenta te eksplorativnom i konfirmativnom faktorskom analizom. Rezultati istraživanja upućuju na zaključak da mjerna ljestvica posjeduje zadovoljavajuće psihometrijske karakteristike. Razvijena mjerna ljestvica posjeduje svojstva pouzdanosti, konvergentne i diskriminantne valjanosti, a dimenzionalnost ljestvice je u skladu s konceptualiziranom dimenzionalnošću.
tržišna vrijednost marke, zemlja porijekla, tržišna vrijednost zemlje porijekla
nije evidentirano
engleski
A scale for measuring country brand equity
nije evidentirano
brand equity, country of origin, country brand equity
nije evidentirano
Podaci o izdanju
70 (3)
2019.
519-528
objavljeno
0424-7558
1848-9494
10.32910/ep.70.3.8
Povezanost rada
Ekonomija