Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mjerna ljestvica za mjerenje tržišne vrijednosti zemlje porijekla (CROSBI ID 264563)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija

Rajh, Edo Mjerna ljestvica za mjerenje tržišne vrijednosti zemlje porijekla // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 70 (2019), 3; 519-528. doi: 10.32910/ep.70.3.8

Podaci o odgovornosti

Rajh, Edo

hrvatski

Mjerna ljestvica za mjerenje tržišne vrijednosti zemlje porijekla

Tržišna vrijednost zemlje porijekla je agregatni koncept koji kombinira dva zasebna teorijska koncepta – tržišnu vrijednost marke i zemlju porijekla. Cilj rada je razviti i testirati mjernu ljestvicu za mjerenje tržišne vrijednosti zemlje porijekla. U radu je analizirana psihometrijska adekvatnost mjerne ljestvice te je procijenjena njezina pouzdanost, konvergentna i diskriminantna valjanost, te dimenzionalnost. Podaci su analizirani izračunom Cronbachovog alfa koeficijenta te eksplorativnom i konfirmativnom faktorskom analizom. Rezultati istraživanja upućuju na zaključak da mjerna ljestvica posjeduje zadovoljavajuće psihometrijske karakteristike. Razvijena mjerna ljestvica posjeduje svojstva pouzdanosti, konvergentne i diskriminantne valjanosti, a dimenzionalnost ljestvice je u skladu s konceptualiziranom dimenzionalnošću.

tržišna vrijednost marke, zemlja porijekla, tržišna vrijednost zemlje porijekla

nije evidentirano

engleski

A scale for measuring country brand equity

nije evidentirano

brand equity, country of origin, country brand equity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

70 (3)

2019.

519-528

objavljeno

0424-7558

1848-9494

10.32910/ep.70.3.8

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost